Jahoor, daar zijn we weer! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Dennie Michielsen - WaarBenJij.nu Jahoor, daar zijn we weer! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Dennie Michielsen - WaarBenJij.nu

Jahoor, daar zijn we weer!

Door: Dennie

Blijf op de hoogte en volg Dennie

12 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Jahoor, daar zijn we weer!
Allemaal weer hersteld van carnaval? Hier maar weer eens een update uit het inmiddels zonnige (wat een wonder.) Engeland!

Vorige week een hele rustige week gehad eigenlijk, zijn alleen op zaterdag gaan stappen, toch wel eens lekker om het een weekje rustig aan te doen. Wel heel veel toffe dingen besloten de afgelopen week, gaan namelijk met 4 gasten naar Celtic-Ross County, maken er een weekendje Glasgow van! Zou wel gek zijn als ik daar nee tegen zou zeggen toch? Blijft toch wel een jongensdroom, dus nu ik de kans heb, ga ik er toch maar heen. Kaartjes zijn maandag binnen gekomen. Vandaag vielen ook de kaartjes voor Leeds-Millwall en Leicester-Sheffield Wednesday op de mat. Ben een dag of 2-3 bezig geweest om m’n 3 vrije weken in april te plannen, maar het is uiteindelijk toch gelukt!
Dit is de planning voor de komende tijd, een flinke!

Wed 12-03 Sheffield United - Carlisle, 19:45
Mon 21-04 Burnley – Wigan, 15:00
Tue 22-04 Bolton – Leicester City, 20:00
Sat 26-04 Bradford – Crawley, 15:00
Sat 03-05 Newcastle - Cardiff, 15:00

Vanavond dus naar Sheffield United, Christel, meisje wat toevallig ook op het Stedelijk heeft gezeten, had een kaartje over en daar kon ik ook geen nee tegen zeggen. Heel veel zin in, zo vertrekken om wat te eten in een pub onder het genot van een bier(tje). Daarna op het gemakje naar Bramhall Lane!

Gisteren ook uit eten geweest, steak night op Glossop Road. Een bord vol met vlees en friet en bier, nondedju wat was dat lekker zeg. Zo’n 2000 caloriën verder, maar wat geeft het. Vanochtend namelijk weer gesport, net als de maandag. Daarna weer het wekelijkse potje voetbal met de mensen hier uit de flats, niks mis mee.
Vanavond op stap, gaan weer naar de meest ranzige, gore, vieze, vuile, stinkende tent van Sheffield maar het is o-zo gezellig haha. Gekleed in witte blouse en stropdas.

Tot zover weer de update hier vanuit Engeland, tot de volgende!