Leeds! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Dennie Michielsen - WaarBenJij.nu Leeds! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Dennie Michielsen - WaarBenJij.nu

Leeds!

Door: Dennie

Blijf op de hoogte en volg Dennie

23 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Hello Holland!

Afgelopen tijd weer mooie dingen meegemaakt dus daar gaan we weer! Vorige week zaterdag met een flinke groep vanuit hier een dagje naar Oxford gegaan. Echt een prachtige stad, vol oude gebouw. De stad zelf is eigenlijk gewoon een universiteit, gebouwen overal. Paar biertjes gedronken in wat oude pubs, die waren er maar zat! Flinke dag was het wel dus flink uitgeput na de terugreis!

Inmiddels hier een hele toffe meid uit Canada leren kennen waar ik heel veel mee optrek. Afgelopen donderdag heeft ze me mee uit eten genomen, hele toffe tent, ontiegelijk lekker en veel gegeten! Vrijdag gaan stappen met wat vrienden voor m'n verjaardag, paar drankjes in ons appartement gedaan, drankspelletjes en daarna naar een feest op de uni gegaan. Was best rustig maar hebben er met z'n allen een hele toffe avond van gemaakt met de nodige alcohol! Hadden er een headphone-disco, ontzettend gelachen haha!

Gisteren was toch wel het hoogtepunt voor mij tot nu toe, dagtrip naar Leeds. Helemaal alleen maar dat kan me echt geen reet schelen. Rond 11 uur de bus gepakt, 12 uur daar. Lunch bij de Mac en daarna door richting het stadion. Zo'n 30-40 minuten lopen, helemaal op een afgelegen industrieterrein. Stierf overal van de auto's, parkeren was bijna onmogelijk. Rondom het stadion een heel peloton aan politieauto's en politie te paard. Wedstrijd zelf was echt heel spannend, uiteindelijk een 2-1 overwinning voor Leeds! Shirtje en sjaal gekocht. Sprong zelfs een fan het veld op na de 1-0, die werd even hardhandig naar de grond gewerkt en vriendelijk het stadion uitgesleurd. In de rust Vinnie Jones op het veld (bekend als acteur), zong het clublied met de fanatieke aanhang, kippenvel. Al met al dus een hele toffe dag, wel flink vermoeiend!

Tot zover weer deze update, morgenochtend weer naar de sportschool na de les! Gaan zo'n 3x per week dus blijf mooi in conditie hier!

• 24 Maart 2014 - 11:52

Debby De Heer:

Heey Dennie,
    Ondanks dat ik jou eigenlijk nooit meer zie, vind ik het wel leuk om beetje te lezen wat je allemaal uitvreet :P. Wat een zwaar vette reis...ben jaloers! Klinkt alsof je het érg zwaar hebt daar ;).. Geniet ervan, en dat je nog maar veel toffe dingen mag meemaken daaro!
    xxx
    Debby de Heer